- Menu redakcyjne
- Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu oraz monitorowanie zapewnienia przez urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Na mocy 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego zawiadamia o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności, z którymi mogą się Państwo kontaktować we wszelkich sprawach związanych z zapewnieniem osobom ze szczególnymi potrzebami dostępności usług świadczonych przez WITD we Wrocławiu.
Kontakt:
Koordynator do spraw dostępności w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego we Wrocławiu:
JUSTYNA SOWIŃSKA – Naczelnik Wydziału prawnego
Telefon kontaktowy: 713209080
e-mail:
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. 2020 poz. 1062 z późn. zm.)
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób.
Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób. Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.